Ο Οπίσθιος Τροχός Μεσαίος 12'' Φουσκωτός (με ζάντα) SP-9233 είναι ανταλλακτικός τροχός για αναπηρικό αμαξίδιο, κατάλληλος για αντικατάσταση όταν ο υπάρχων τροχός έχει φθαρεί ή δεν κυλάει σωστά.
Χαρακτηριστικά (ΟΠΙΣΘΙΟΣ ΤΡΟΧΟΣ ΜΕΣΑΙΟΣ 12'' ΦΟΥΣΚΩΤΟΣ)
Ο φουσκωτός σχεδιασμός βοηθά σε πιο άνετη κύλιση σε ανωμαλίες σε σχέση με έναν συμπαγή τροχό, ανάλογα με το έδαφος και το βάρος χρήσης.
Η ζάντα περιλαμβάνεται, ώστε ο τροχός να τοποθετείται ως ολοκληρωμένο ανταλλακτικό όταν χρειάζεται αντικατάσταση τροχού.
Η διάμετρος των 12'' εξυπηρετεί αμαξίδια που χρησιμοποιούν μεσαίο οπίσθιο τροχό, προσφέροντας ισορροπία ανάμεσα σε ευκολία κύλισης και πιο συμπαγείς διαστάσεις.
Η επιλογή σωστού τροχού βασίζεται στη συμβατότητα (άξονας, πλάτος πλήμνης, αποστάτες, τύπος στήριξης), ώστε να διατηρείται σωστή ευθυγράμμιση και ασφαλής χρήση.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
- Προϊόν: Οπίσθιος τροχός μεσαίος φουσκωτός (με ζάντα)
- Μοντέλο / MPN: SP-9233
- Διάμετρος τροχού: 12'' (περίπου 31 cm)
- Τύπος: Οπίσθιος, μεσαίος, φουσκωτός, με ζάντα
- Πιστοποιήσεις: Συμμορφώνεται με τα διεθνή πρότυπα ασφαλείας και φέρει πιστοποιήσεις CE και ISO, για αξιόπιστη χρήση (σύμφωνα με δήλωση κατασκευαστή/προμηθευτή)
Τύπος προϊόντος: Αναπηρικά Αμαξίδια.
Συχνές Ερωτήσεις (FAQ)
Πώς ξέρω ότι ο SP-9233 ταιριάζει στο αμαξίδιό μου;
Ελέγξτε τη διάμετρο (12''), αλλά κυρίως τα σημεία εφαρμογής: διάμετρο άξονα, πλάτος πλήμνης/ζάντας, αποστάτες και τον τρόπο στήριξης στο πλαίσιο. Αν ο παλιός τροχός έχει κωδικούς/μετρήσεις, η σύγκριση είναι ο πιο ασφαλής τρόπος επιλογής.
Τι χρειάζεται να προσέξω επειδή είναι φουσκωτός τροχός;
Οι φουσκωτοί τροχοί θέλουν έλεγχο πίεσης και οπτικό έλεγχο για φθορά ή σκισίματα, γιατί η χαμηλή πίεση μπορεί να κάνει την κύλιση “βαριά” και να αυξήσει τη φθορά. Επίσης, σε αιχμηρές επιφάνειες υπάρχει πιθανότητα τρυπήματος, όπως σε κάθε φουσκωτό ελαστικό.
Μπορώ να αλλάξω μόνο το ελαστικό/σαμπρέλα ή χρειάζεται ολόκληρος τροχός με ζάντα;
Αν η ζάντα και η πλήμνη είναι σε καλή κατάσταση, συχνά αρκεί αλλαγή ελαστικού ή σαμπρέλας (όπου υπάρχει). Αν όμως υπάρχει παραμόρφωση, “τζόγος”, σπάσιμο ζάντας ή πρόβλημα κύλισης από τη ζάντα/πλήμνη, η αντικατάσταση ολόκληρου τροχού (με ζάντα) είναι πιο πρακτική.